Onze werkwijze

Voldoet uw pand en/of uw kantoorinrichting niet meer aan uw eisen of huisstijl en heeft plannen om deze te vernieuwen? Blijft u in uw huidige pand of gaat u verhuizen? Is de samenstelling van uw organisatie aan het veranderen of is uw meubilair verouderd?

Als project- en kantoorinrichter wordt u compleet ontzorgt. Door onze ervaring op het gebied van vastgoed renovatie & kantoorrenovatie zijn wij uw ervaren partner op elk aanvullend vlak. Dit betekend: geen zoektocht naar systeemwanden of metal-stud wanden leveranciers, elektriciens, schilders, loodgieters, slopers, ergonomen, monteurs, plafonneurs enzovoort, maar 1 aanspreekpunt van a tot z!

Wij nemen graag de tijd om persoonlijk bij u langs te komen en u geheel vrijblijvend te adviseren bij de inrichting van uw kantoorruimte. Naast onze uitleg en advies nemen we natuurlijk ook de stalen van het meubilair mee, zo kunnen we de juiste kleuren/materialen mooi combineren met uw huidige interieur.

Wat kunnen verder voor u betekenen

Wij kunnen deze volgende werkzaamheden voor u uitvoeren

  • Upgraden naar LED verlichting
  • Nieuwe vloer leggen
  • Tapijt leggen
  • Wanden maken
  • Monitor armen
  • Elektra installeren
  • Plafonds maken

Ons werktraject

Inventarisatie

Planvorming

Offertetraject

Uitvoering

Nazorg

Wat we nog meer kunnen bieden

3D werktekening

Wij helpen u graag om uw ideeën te visualiseren in gedetailleerde 3D tekening, waardoor u wel een duidelijk beeld krijgt van de mogelijkheden van de ruimte. Bespaar uw bedrijf dure architectenkosten, want bij mijnkantoorinrichter krijgt u 3D tekeningen volledig gratis! U kunt dan in een oogopslag een beter beeld krijgen van de mogelijkheden en potentie van een ruimte.

Showroombezoek

Kom langs, u bent van harte welkom in onze showroom! In de showroom hebben wij in elke categorie verschillende opstellingen staan. Hier vind u alles voor uw kantoorinrichting, thuiswerkplek, kantine inrichting en zorginstelling. Indien gewenst kunnen we voor u direct ter plekke een 3D tekening en/of Offerte verzorgen.

Ergnomisch advies

Wij helpen u graag met een ergonomisch advies en ergonomische training, hiermee kunt u klachten voorkomen of terugdringen. Als uw medewerkers intensief repeterende werkzaamheden uitvoeren, langdurig in een houding moeten zitten of te maken hebben met fysieke belasting, is er een verhoogde kans op klachten aan arm, nek, rug of schouders. Door te zorgen voor ergonomische werkomstandigheden kunt u de productiviteit bevorderen en de kans op verzuim terugdringen. Met dynamische werkplek voorkomt u het langdurig werken in dezelfde werkhouding werken, daarom is het werken aan een sta-zit werkplek ideaal voor uw gezondheid.

Vrijblijvend advies op locatie

Bent u zelf niet in de gelegenheid om onze showroom te bezoeken of heeft u liever advies op locatie? Wij nemen graag de tijd om persoonlijk bij u langs te komen en u geheel vrijblijvend te adviseren bij de inrichting van uw kantoor. Wij kunnen bijvoorbeeld langskomen voor: ergonomisch advies, advies voor kantoorinrichtingen, proefplaatsing of inmeten. Voor ons bezoek nemen we indien mogelijk het demomodellen mee van het meubilair dat u op onze website heeft gezien. U kunt dan zelf de demomodellen uitproberen en met elkaar vergelijken. Daarnaast nemen we ook stalen van het meubilair mee, zo kunnen we de juiste kleuren/materialen mooi combineren met elkaar.

Wat kunnen we voor u betekenen?

Email info@mijnkantoorinrichter.nl of bel met 023 – 540 0000

CONTACT