Veel Gestelde Vragen

Wij krijgen regelmatig vragen over onze meubelen en de diverse merken die we voeren. Hieronder beantwoorden wij een aantal veel gestelde vragen.​

Advies

Bij ons kun je gratis advies krijgen per telefoon, mail of in de showroom. Neem contact met ons op om advies te krijgen van één van onze specialisten.

Je kunt bij ons ook terecht wanneer je specifieke klachten hebt en een stoel zoekt die je ondersteunt hierbij. Neem hiervoor graag contact op met onze klantenservice en maak een afspraak via de telefoon of e-mail. Wij zullen ervoor zorgen dat de juiste specialist is die je kan adviseren.

Wij zijn gespecialiseerd in projectinrichtingen, of dit een totale re-branding is van je kantoor of wil je meer dynamische werken met zit-sta oplossingen? Voor elk budget hebben wij een passende oplossing. Neem contact met ons per mail of telefoon en wij begeleiden je graag in dit traject.

Bestellen

1 Plaats de gewenste producten in uw winkelwagen.

Zoek eerst naar de producten die u wilt kopen. Leg het dan via de grote groene knop in de digitale winkelwagen. U kunt nu of verder winkelen of verder gaan met de volgende stap om uw bestelling af te rekenen.

2 Vul uw gegevens in

In het volgende scherm vul uw gegevens in, standaard is het aflever adres en het factuur adres gelijk aan elkaar. Wanneer u wilt dat de bestelling ergens anders wordt afgeleverd dan gefactureerd dan kunt u onderaan deze optie aanvinken en de gegevens invullen.

3 Kies bezorgen of ophalen

U kunt in deze stap kiezen of u het product wilt laten bezorgen. U kunt uw bestelling ook ophalen in onze showroom.

4 Controleren en betalen

Kies één van de betaalwijzen, controleer uw factuurgegevens, aflevergegevens en producten die u hebt besteld.

Klopt dit allemaal dan kun je de bestelling eenvoudig en veilig betalen.

Je kunt bij ons ook terecht wanneer je specifieke klachten hebt en een stoel zoekt die je ondersteunt hierbij. Neem hiervoor graag contact op met onze klantenservice en maak een afspraak via de telefoon of e-mail. Wij zullen ervoor zorgen dat de juiste specialist is die je kan adviseren.

Bij elk product geven wij de actuele voorraad weer op de productpagina.  Mocht u toch een spoedbestelling hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen om te kijken wat we voor u kunnen betekenen.

Wanneer u beschikt over een niet NL-BTW nummer dan kun je automatische de BTW laten verleggen, vul hiervoor uw BTW nummer en wij verleggen automatische de BTW op uw factuur.

Betalen

Wij bieden de volgende betaalmethode aan:

  • Ideal
  • Creditcard (Mastercard/Visa)
  • Bancontact ( alleen voor Belgische klanten)
  • Paypal
  • Bankoverschrijving

Wanneer je betaling is mislukt of geweigerd raden wij je aan om contact op te nemen met je bank of kaartverstrekker of probeer het op een later moment nog eens. Je kunt uiteraard ook achteraf betalen wanneer een van je kaarten niet werkt.

Je kunt je factuur eenvoudig opvragen door in te loggen en naar je bestellingen te gaan, hier kun je factuur downloaden. Je kunt ons ook altijd een e-mail sturen of bellen en de factuur opvragen.

Heb je een kortingscode van ons ontvangen? Dan kun je deze eenvoudig in de winkelwagen activeren in het vakje met de tekst: couponcode.

Let op: je kunt maar 1 kortingscode per bestelling gebruiken.

Retour & Service

Wanneer je product incompleet is geleverd bieden wij hierbij alvast onze excuses aan. Neem direct contact op met onze klantenservice via 023 – 540 0000 of per  mail. Wij zullen altijd met een passende oplossing komen.

Wanneer je product defect is geleverd bieden wij hierbij alvast onze excuses aan. Neem direct contact op met onze klantenservice via 023 – 540 0000 of per mail en stuur gelijk eventueel foto’s mee. Wij zullen altijd met een passende oplossing komen.

Je kunt je factuur eenvoudig opvragen door in te loggen en naar je bestellingen te gaan, hier kun je factuur downloaden. Je kunt ons ook altijd een e-mail sturen of bellen en de factuur opvragen.

Antwoord niet gevonden?

Email info@kantoorinrichter.nl of bel met 023 – 56 70 0000

CONTACT